Fundacja dla Zwierząt Wioska Dobra
Regulamin pobierania tapet
REGULAMIN USŁUGI O PODWYŻSZONEJ OPŁACIE
(PREMIUM SMS/MMS)
§1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
1. Niniejszy dokument reguluje ogólne zasady i koszty związane z korzystaniem z usług i serwisów przeznaczonych na telefony komórkowe, dostępnych na numerach o podwyższonej opłacie (numerach Premium SMS/MMS).
2. „Premium SMS/MMS” (dalej „Usługa”) – usługa telekomunikacyjna z dodatkowym świadczeniem (tzw. usługa o podwyższonej opłacie), o charakterze jednorazowym, która zamawiana jest przez abonentów i realizowana na ich żądanie zgłoszone zgodnie z ustawą Prawo Komunikacji Elektronicznej.
3. Podmiotem realizującym usługę o podwyższonej opłacie jest FUNDACJA DLA ZWIERZĄT WIOSKA DOBRA z siedzibą w Toruniu (87-100), ul. Michała Sczanieckiego 4 lok. 16, wpisana do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej prowadzonego w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy dla Torunia w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001119654, Regon 529328596, NIP 8792759761 (dalej: Organizator).
4. Usługa przeznaczona jest dla abonentów w rozumieniu przepisów ustawy Prawo Komunikacji Elektronicznej. Każdy abonent (dalej użytkownik lub abonent), przed zamówieniem usługi zobowiązany jest zapoznać się z niniejszym Regulaminem. W przypadku braku akceptacji postanowień regulaminu, należy odstąpić od wysłania SMS pod numer o podwyższonej opłacie. Korzystanie z Usługi jest możliwe pod warunkiem akceptacji Regulaminu. Skorzystanie z Usługi jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu. Poprzez akceptację regulaminu dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie Usługi pomiędzy Użytkownikiem i Organizatorem.
5. Organizator nieodpłatnie udostępnia Regulamin w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Organizator, a więc na stronie internetowej: …/. Regulamin dostępny jest także w siedzibie Organizatora.
§2. ZASADY KORZYSTANIA Z USŁUG
1. Szczegółowy opis Usług oferowanych przez Organizatora (wraz z ich cenami) dostępny jest w Regulaminie oraz w opublikowanych materiałach promocyjnych.
2. Organizator ma prawo dokonywać aktualizacji i rozwoju funkcjonalności Usługi.
3. Aby zamówić i pobrać usługę w postaci elementu graficznego (tapety) na telefon komórkowy należy wysłać na wskazany w opisie usługi numer Premium SMS/MMS wiadomość SMS o treści zamówienia podanej w opisie zamawianej usługi na telefon.
4. Usługi są płatne. Koszt wysłania z telefonu jednej wiadomości Premium SMS/MMS to w zależności od numeru:
• numer 7433 – cena 4 zł netto / 4,92 zł. z VAT;
• numer 7933 – cena 9 zł. netto / 11,07 zł. z VAT
5. Wysyłając SMS pod numer Premium SMS/MMS, o którym mowa w ustępie 4 powyżej, abonent zgadza się na obciążenie go przez dostawcę usług komunikacji elektronicznej (dalej: operator GSM) opłatą, wynikającą z cennika oraz zawartej z Operatorem GSM umowy o świadczenie usług komunikacji elektronicznej a także niezwłoczne dostarczenie mu usługi.
6. Zawarcie Umowy następuje z chwilą wysłania przez Użytkownika SMS-a na numer podany w Regulaminie.
7. Użytkownikowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy z uwagi na treść art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ponieważ spełnianie świadczenia rozpocznie się za wyraźną zgodą Użytkownika (wskazaną powyżej) przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
8. Wyrażenie zgody na rozpoczęcie świadczenia przed upływem terminu odstąpienia jest dobrowolne. Ze względu na naturę Usług świadczonych „na żądanie” Użytkownika, w przypadku Umowy zawieranej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa Organizator może świadczyć Usługę po otrzymaniu od Użytkownika wyraźnej zgody na rozpoczęcie świadczenia przed upływem terminu odstąpienia.
9. Usługa jest dostępna w sieciach Operatorów GSM (zgodnie z definicją powyżej), zarówno w systemie prepaid (telefon na kartę), jak i postpaid (abonamentowym).
10. Opłaty pobierane są przez Operatorów GSM poprzez dodanie opłaty na fakturze za zakup usług telekomunikacyjnych danego Operatora GSM (w przypadku abonenta postpaid) lub poprzez odliczenie należnej kwoty od środków zgromadzonych na koncie abonenta (w przypadku abonenta prepaid).
11. Opłaty są cenami brutto i zawierają podatek od towarów i usług (VAT), zgodnie ze stawką określoną obowiązującymi przepisami prawa.
12. W odpowiedzi na zamówienie Użytkownik otrzyma Usługę, która obejmuje produkt lub zakładkę WAP do pobrania elementu graficznego lub elementów (w zależności od zamawianej treści).
13. Opłata za transfer danych nie jest wliczona w cenę usługi i jest zależna od aktualnych stawek Operatora GSM.
14. W przypadku wysłania Premium SMS/MMS o błędnej treści, opłata zostanie naliczona przez operatora GSM zgodnie z cennikiem, a Organizator powiadomi Użytkownika o nierozpoznanej treści zamówienia.
15. Warunkiem skorzystania przez Użytkownika z Usługi jest posiadanie przez niego telefonu komórkowego wyposażonego w aktywną kartę SIM w sieci jednego z Operatorów GSM, umożliwiających wykonywanie połączeń na numery wskazane w § 2 ust. 4 Regulaminu albo wysyłanie SMS-ów i SMS-ów Premium, jak również odbieranie SMS-ów (w tym SMS-ów z numerów Premium Rate).
16. Użytkownik powinien być uprawniony do korzystania z telefonu, o którym mowa powyżej w zakresie umożliwiającym mu korzystanie Usług.
17. Użytkownik uzyskujący dostęp do Usługi ma prawo do korzystania z niej wyłącznie w zakresie określonym w niniejszym Regulaminie. W szczególności Użytkownik nie jest uprawiony do nagrywania, kopiowania, zwielokrotniania, modyfikowania, prezentowania, publikowana, czy rozpowszechniane w jakikolwiek sposób Usługi lub jej części. Użytkownik uzyskuje uprawnienie do korzystania z Usługi w zakresie opisanym powyżej wyłącznie na użytek własny (tj. na użytek osoby, na której rzecz świadczona jest dana Usługa). W szczególności oznacza to, że niedopuszczalne jest wykorzystywanie Usługi lub jej części w celach komercyjnych, w tym niedopuszczalne jest wykorzystywanie jej na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej, odsprzedaż, ani inne formy udostępniania osobom trzecim.
§3. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
1. Mogą wystąpić krótkotrwałe, trwające nie dłużej niż 5 godzin miesięcznie, przerwy w dostępie do Usługi, spowodowane prowadzeniem niezbędnych prac konserwacyjnych i/lub technicznych. W przypadku przerw w dostępie, trwających dłużej z powodu awarii, Organizator dołoży starań, aby usunąć awarię w najkrótszym możliwym czasie.
2. Usługa dostępna jest z wykorzystaniem sieci teleinformatycznej, w której mogą zaistnieć, pozostające poza kontrolą Organizatora, obiektywne okoliczności i czynniki mające wpływ na możliwość korzystania z Usługi tj. warunki pogodowe, nieprawidłowa instalacja, niedostateczna jakość sygnału, usterka lub awaria sieci teleinformatycznej.
3. Organizator ponosi odpowiedzialność za brak dostarczenia SMS-a z odpowiedzią w ramach Usługi w terminie (odpowiedź na SMS-a powinna zostać udzielona nie później niż w ciągu półtorej godziny) oraz brak zgodności Usługi z Umową.
4. Jeżeli Usługa nie została dostarczona w terminie, Użytkownik ma prawo wezwania do jej dostarczenia w trybie reklamacji określonym w § 4 Regulaminu. Jeżeli Organizator nie dostarczy Usługi niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym z Użytkownikiem terminie, Użytkownik może odstąpić od Umowy. Użytkownik może odstąpić bez wzywania do dostarczenia Usługi, jeżeli:
a) Organizator oświadczył lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Usługi, lub
b) Użytkownik i Organizator uzgodnili lub z okoliczności zawarcia Umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Usługi miał istotne znaczenie dla Użytkownika, a Organizator nie dostarczył jej w tym terminie.
5. W przypadku, świadczenia Usługi w sposób niezgodny z Umową, Użytkownik może żądać doprowadzenia Usługi do zgodności z Umową, poprzez złożenie reklamacji, o której mowa w § 4 Regulaminu.
6. Użytkownik może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od Umowy, jeśli zgodnie z odpowiedzią Organizatora na żądanie złożone na podstawie ust. 5 powyżej, doprowadzenie do zgodności Usługi z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów:
a. Organizator nie doprowadzi Usługi do zgodności z Umową zgodnie z żądaniem złożonym przez Użytkownika;
b. brak zgodności z Umową nadal występuje, mimo że Organizator próbował doprowadzić Usługę do zgodności z Umową stosownie do żądania złożonego na podstawie ust. 5;
c. brak zgodności Usługi z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe odstąpienie od Umowy;
d. z oświadczenia Organizatora złożonego w odpowiedzi na żądanie zgłoszone na podstawie ust. 3, wyraźnie wynika, że Usługa nie zostanie doprowadzona do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności.
7. W przypadku uznania zasadności żądania obniżenia ceny, o którym mowa w ust. 6, Organizator dokona tego obniżenia w proporcji do ceny Usługi wynikającej z Umowy oraz wartości Usługi niezgodnej z umową, z uwzględnieniem czasu jej trwania.
8. Uprawnienie do odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 6, nie przysługuje, jeżeli brak zgodności z Umową jest nieistotny.
9. Organizator nie ma możliwości weryfikacji wieku czy innych danych użytkowników korzystających z Premium SMS/MMS.
§4. REKLAMACJE
1. Użytkownik ma prawo złożyć reklamację w formie elektronicznej lub pisemnie.
2. Reklamacje i pytania można składać na elektronicznie adres email: kontakt@wioskadobra.pl lub adres Organizatora. Każda reklamacja winna zawierać numer telefonu komórkowego, krótki opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji, ramy czasowe jego wystąpienia a także dane reklamującego (imię, nazwisko, adres pocztowy, podpis w przypadku reklamacji pisemnej). Organizator rozpatrzy reklamacje i udzieli odpowiedzi w rozsądnym terminie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji. Organizator poinformuje reklamującego o wyniku rozpoznania reklamacji w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej, z którego reklamacja została wysłana przez Użytkownika lub na adres zamieszkania dla odpowiedzi pisemnej. Użytkownicy mogą kontaktować się telefonicznie pod numerem: 504 059 670 w dni robocze, w godz. 10:00-16:00.
3. Organizator może wezwać Użytkownika do uzupełnienia informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji, w szczególności numeru telefonu lub w celu ustalenia czy brak zgodności Serwisu z Umową wynika z cech środowiska cyfrowego Użytkownika. W przypadku braku ich uzupełnienia przez Użytkownika reklamacja pozostawiana jest bez rozpatrzenia.
4. Użytkownik ma prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym lub w przypadku konsumenta w postępowaniach mediacyjnym lub przed sądem polubownym. Zasady i procedury dostępu do pozasądowego dochodzenia roszczeń przez konsumentów określane są odrębnie w przepisach lub dokumentach powołujących instytucje prowadzące taką działalność lub wydanych przez nie aktach wewnętrznych (np. regulaminy, statuty).
5. Reklamacje dotyczące błędnego naliczania opłat można składać u właściwego Operatora GSM. Organizator nie jest podmiotem naliczającym jakiekolwiek opłaty i nie posiada dostępu do sieci telekomunikacyjnej operatora GSM umożliwiającej dokonanie weryfikacji w tym przedmiocie.
§ 5. DANE OSOBOWE, POLITYKA PRYWATNOŚCI
1. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”), administratorem danych osobowych Użytkowników jest Organizator.
2. Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane zgodnie z RODO w następujących celach:
w celach związanych ze świadczeniem Usługi, w tym rozpatrywania ewentualnych reklamacji – na podstawie art. 6, ust. 1 lit b RODO,
wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Organizatorze w związku z jego działalnością, w szczególności wynikających z przepisów podatkowych oraz przepisów dotyczących przeciwdziałaniu praniu pieniędzy – na podstawie art. 6, ust. 1 lit c RODO,
w celu realizacji prawnie usprawiedliwionych interesów Organizatora, między innymi w celu ustalenia, dochodzenia roszczeń Organizatora lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami, w celach statystycznych i raportowania wewnętrznego i przeciwdziałaniu nadużyciom – na podstawie art. 6, ust. 1 lit f RODO.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w okresie świadczenia Usługi do czasu ewentualnego żądania ich usunięcia przez Użytkownika lub do czasu upływu okresu właściwego dla przedawnienia roszczenia z tytułu świadczonej Usługi. Informacje niezbędne do obsłużenia reklamacji będą przetwarzane do czasu wygaśnięcia uprawnień z tego tytułu. Natomiast w zakresie ustalenia i dochodzenia roszczeń Organizatora lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami – do czasu przedawnienia potencjalnych roszczeń. Dane osobowe będą mogły być przetwarzane poza wskazanym okresem, jeśli konieczność taka będzie wynikała z przepisów obowiązującego prawa.
4. W związku z korzystaniem przez Użytkownika z Usługi lub składaniem reklamacji Organizator zbiera jego dane w zakresie niezbędnym wynikającym z Umowy, między innymi numer telefonu, imię, nazwisko, adres, email.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do świadczenia Usługi, czy do rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji.
6. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Organizatora, a także podmiotom udzielającym wsparcia Organizatorowi. Dane osobowe mogą być przekazane również podmiotom i organom, którym Organizator jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
7. Każdej osobie, która podała dane osobowe przysługuje prawo:
a. dostępu do swoich danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, tj. do uzyskania od Organizatora potwierdzenia, czy przetwarza dane osobowe oraz prawo uzyskania dostępu do tych danych (w tym ich kopii), a także w szczególności do następujących informacji: (i) o celach przetwarzania danych, (ii) o kategoriach przetwarzanych danych, (iii) o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym Organizator ujawnił lub którym ma zamiar ujawnić dane, (iv) o możliwości skorzystania z praw w zakresie ochrony danych osobowych i o sposobie ich realizacji, (v) o prawie do wniesienia skargi do organu nadzorczego, (vi) o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, a także jego konsekwencjach;
b. sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO, tj. do żądania od Organizatora niezwłocznego sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz do żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych;
c. usunięcia danych, na podstawie art. 17 RODO, tj. do żądania od Organizatora niezwłocznego usunięcia danych osobowych (zwane również „prawem do bycia zapomnianym”). Organizator ma obowiązek usunąć dane osobowe, pod warunkiem że jest spełniona jedna z następujących przesłanek: (i) dane osobowe nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, (ii) cofnięto zgodę, na której opiera się przewarzanie i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania, (iii) dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem, (iv) dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego. Nie jest możliwa realizacja prawa do usunięcia danych osobowych m.in. w przypadku gdy Organizator jest zobowiązany na podstawie przepisów prawa do dalszego przetwarzania danych osobowych w zakresie określonym przez odpowiednie przepisy prawa lub w celach niezbędnych do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
d. ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO, tj. do żądania od Organizatora ograniczenia przetwarzania danych osobowych w następujących przypadkach, gdy: (i) Użytkownik kwestionuje prawidłowość danych osobowych przetwarzanych przez administratora, (ii) przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z prawem, a sprzeciwiono się usunięciu danych, (iii) Organizator nie potrzebuje już danych osobowych, ale są one potrzebne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. W przypadku realizacji prawa do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, Organizator może przetwarzać dane osobowe, z wyjątkiem ich przechowywania, wyłącznie za zgodą lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego;
e. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, na podstawie art. 21 ust. 1 RODO, tj. prawo wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych opartego na prawnie uzasadnionym interesie Organizatora (tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). W takiej sytuacji Organizator nie będzie mógł dalej przetwarzać danych w tych celach, chyba że istnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy lub dane potrzebne są Organizatorowi do dochodzenia roszczeń. Prawo do zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych nie przysługuje w przypadku, gdy: (i) przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody – w takiej sytuacji można natomiast wycofać zgodę, (ii) przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy, (iii) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia przez Organizatora obowiązku prawnego;
f. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych niezależnie od podstawy prawnej na potrzeby marketingu bezpośredniego na podstawie art. 21 ust. 2 RODO. W takiej sytuacji Organizator nie będzie mógł dalej przetwarzać danych w tym celu;
g. przenoszenia danych, na podstawie art. 20 RODO, tj. do otrzymania w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie danych osobowych dostarczonych Organizatorowi oraz żądania przesłania tych danych innemu administratorowi danych, jeśli jest to technicznie możliwe. Prawo to przysługuje jeśli: (i) przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany, (ii) dane przetwarzane są na podstawie zgody lub w związku z umową.
8. Dane osobowe Użytkownika mogą być przekazywane do państw/organizacji międzynarodowych poza Europejski Obszar Gospodarczy, gdy państwa/organizacje te na podstawie decyzji Komisji Europejskiej zostały uznane za zapewniające adekwatny stopień ochrony danych osobowych do stopnia ochrony obowiązującego na Europejskim Obszarze Gospodarczym lub pod warunkiem zastosowania odpowiednich zabezpieczeń, które mogą polegać na skorzystaniu z wiążących reguł korporacyjnych, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub klauzul umownych dopuszczonych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Organizator na bieżąco prowadzi analizę ryzyka w celu zapewnienia, że dane osobowe przetwarzane są przez niego w sposób bezpieczny – zapewniający przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Organizator dba o to, by operacje na danych osobowych były rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnionych pracowników i współpracowników.
10. Dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
11. Żądania, oświadczenia i wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych należy kierować pisemnej na adres Organizatora lub elektronicznie na adres email: kontakt@wioskadobra.pl
§6. Postanowienia końcowe
1. Umowa zawierana jest na czas korzystania przez Użytkownika z Usługi.
2. Organizator jest uprawniony do zaprzestania świadczenia Usługi za wcześniejszym, 30-dniowym powiadomieniem, które umieści w treści Regulaminu na jego początku. Termin może ulec skróceniu w sytuacji, gdy operator GSM zażąda wcześniejszego zaprzestania świadczenia serwisu, o czym Organizator poinformuje zgodnie ze zdaniem poprzednim.
3. Organizator nieodpłatnie udostępnia Regulamin w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Organizator, a więc na stronie internetowej Organizatora. Regulamin dostępny jest także w siedzibie Organizatora.
4. Wszelkie spory związane z wykonaniem niniejszego regulaminu będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne. Użytkownik ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu.
5. Organizator zachowuje w uzasadnionych przypadkach prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu pod warunkiem, że wprowadzone zmiany nie naruszą praw nabytych przez Użytkowników.
6. Zmiana Regulaminu, która nie jest niezbędna do zachowania zgodności Usługi z Umową może być dokonana w uzasadnionych przypadkach takich jak:
a. zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu i konieczności dostosowania Regulaminu w celu zachowania jego zgodności z prawem;
b. zmian wynikających z konieczności dostosowania Regulaminu do zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych organów administracji publicznej;
c. usprawnienie działania Usługi oraz obsługi Użytkownika;
d. zmian związanych z bezpieczeństwem świadczenia Usługi;
e. przeciwdziałanie nadużyciom związanym z korzystaniem z Usługi;
f. zmian technologicznych i funkcjonalnych Usługi;
g. zmiany w zakresie wprowadzania nowych, dodatkowych funkcji, opcji Usługi;
h. zmian redakcyjnych związanych z koniecznością poprawy, usunięcia omyłek redakcyjnych, błędów;
i. zmian o charakterze administracyjnym, w tym zmian danych identyfikujących lub kontaktowych.
7. Organizator poinformuje Użytkowników o zmianach wskazanych w ust. 5 poprzez opublikowanie informacji o dokonywanych zmianach na stronie https://wioskadobra.pl/tapety
8. Publikacja nastąpi z 14-dniowym wyprzedzeniem, o ile zachowanie tego terminu jest możliwe ze względu na charakter wprowadzanych zmian.
9. W przypadku zmiany Regulaminu, która istotnie i negatywnie wpływa na dostęp lub korzystanie z Serwisu, Organizator poinformuje Użytkownika o tej zmianie i terminie jej dokonania z 14-dniowym wyprzedzeniem, o ile zachowanie tego terminu jest możliwe ze względu na charakter wprowadzanych zmian.
10. Jeśli Użytkownik nie akceptuje zmian wprowadzonych zgodnie z ust. 7, jest uprawniony do zaprzestania korzystania z Serwisu i jego wyłączenia.
11. Uprawnienie do wypowiedzenia nie przysługuje, jeżeli Organizator zapewnił Użytkownikowi uprawnienie do zachowania, bez dodatkowych kosztów, Serwisu zgodnego z Umową, w stanie niezmienionym.
12. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy obowiązującego prawa.
13. Umowa zawierana jest w języku polskim i podlega prawu polskiemu.
14. Organizator nie jest stroną kodeksu dobrych praktyk.
15. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji.
Organizator
Fundacja dla zwierząt Wioska Dobra
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(należy go wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od Umowy)
1. Adresat:
2. Ja, niniejszym informuję o moim odstąpieniu od Umowy:
3. Data zawarcia Umowy:
4. Imię i nazwisko Użytkownika:
5. Adres Użytkownika: (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
6. Numer MSISDN
7. Podpis Użytkownika: (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
8. Data: